[Edytor] Dołączanie dźwięków
Aby urozmaicić stworzone przygody można dodać do nich pliki dźwiękowe poprzedzające i kończące każdy epizod. Pliki te muszą koniecznie być w formacie MP3.
Stworzone pliki należy umieścić w katalogu Campaigns\Audio, jeżeli chcesz by inni gracze także mogli podziwiać te dźwięki musisz im je udostępnić.
Pliki należy nazywać w ten sposób:
Cele misji w intro bez podkładu muzycznego
<nazwa kampanii>_<misja#>_i.mp3
Cele zwycięstwa bez podkładu muzycznego
<nazwa kampanii>_<misja#>_v.mp3
Cele zwycięstwa kampanii bez podkładu muzycznego
<nazwa kampanii>_C_v.mp3
Cele misji w intro z podkładem muzycznym
<nazwa kampanii>_<misja#>_ib.mp3
Cele zwycięstwa z podkładem muzycznym
<nazwa kampanii>_<misja#>_vb.mp3
Cele zwycięstwa kampanii z podkładem muzycznym
<nazwa kampanii>_C_vb.mp3
Przykład
Kampania nazwana "Ostatni Cesarz" ma 2 misje. By dodać omówienie celów odtwarzanych z podkładem muzycznym, pliki powinny się nazywać:
Ostatni Cesarz_1_ib.mp3
Ostatni Cesarz_1_vb.mp3
Ostatni Cesarz_2_ib.mp3
Ostatni Cesarz_2_vb.mp3
Ostatni Cesarz_C_vb.mp3
Do prawidłowego działania Cesarz powinien być zaktualizowany do wersji 1.0.1.0.