Nieśmiertelne Gry Szukaj
Cesarz: Narodziny Państwa Środka
15.06.2009
KajSztof
[Solucja] Dynastia Shang
06.06.2009
ziemek8
[Edytor] Dołączanie dźwięków
01.06.2009
KajSztof
[Solucja] Dynastia Xia - Szkolenie
01.06.2009
KajSztof
Lista kodów
01.06.2009
KajSztof
Siewy i zbiory
artykuł gry Cesarz: Narodziny Państwa Środka opublikowano 15.06.2009
autor: KajSztof | ocena: 2.8 | wyświetlenia: 20480 | komentarze: 6
[Solucja] Dynastia Shang
Początek Dynastii (Bo)
Cele:
- Minimum 600 ludzi w Duży dom
- Wyprodukować 12 skrzynie z ceramiką w ciągu roku
Możliwość produkcji:
- proso
- konopie
- dziczyzna
- glina
- ceramika
Budujemy osadę i dość szybko bierzemy się za produkcję ceramiki. Dopiero później rozbudujemy bardziej domki. Gdy będziesz miał/a wystarczająco ceramiki, prowadź dalej rozbudowę osiedla i spełnij wymagania.


Wzdłuż rzeki Wei (Baoji)
Cele:
- 4 partnerów handlowych
« zobacz więcej »
artykuł gry Cesarz: Narodziny Państwa Środka opublikowano 06.06.2009
autor: ziemek8 | ocena: 5.0 | wyświetlenia: 5659 | komentarze: 0
[Edytor] Dołączanie dźwięków
Aby urozmaicić stworzone przygody można dodać do nich pliki dźwiękowe poprzedzające i kończące każdy epizod. Pliki te muszą koniecznie być w formacie MP3.
Stworzone pliki należy umieścić w katalogu Campaigns\Audio, jeżeli chcesz by inni gracze także mogli podziwiać te dźwięki musisz im je udostępnić.
Pliki należy nazywać w ten sposób:
Kod: [Zaznacz] Cele misji w intro bez podkładu muzycznego
<nazwa kampanii>_<misja#>_i.mp3
Cele zwycięstwa bez podkładu muzycznego
« zobacz więcej »
artykuł gry Cesarz: Narodziny Państwa Środka opublikowano 01.06.2009
autor: KajSztof | ocena: 6.9 | wyświetlenia: 20799 | komentarze: 6
[Solucja] Dynastia Xia - Szkolenie
Banpo
Żywność i schronienie
Cele:
- Minimum 150 ludzi w Zwykły dom
Możliwość produkcji:
- Dziczyzna
Budowę osady zacząć najlepiej w miejscu wyznaczonym drogą.
Do wykarmienia wioski wystarczą 2-3 namioty myśliwych. Budujemy targ oraz młyn a także obserwujemy polowanie i dystrybucję jedzenia dla naszych głodnych obywateli.


Banpo
Zalążki cywilizacji
Cele:
- Minimum 250 ludzi w Atrakcyjny dom
Możliwość produkcji:
- Dziczyzna
« zobacz więcej »
artykuł gry Cesarz: Narodziny Państwa Środka opublikowano 01.06.2009
autor: KajSztof | ocena: 4.5 | wyświetlenia: 8967 | komentarze: 0
Siewy i zbiory
Pole soi – Soja (lub tofu, gdyż tak zwany jest jeden z jej produktów ubocznych) to jedna z głównych upraw spożywczych. Ta przedstawicielka roślin strączkowych pojawia się w grze dopiero w środkowej części panowania dynastii Zhou. Soję sadzi się w maju, a zbiera we wrześniu.
Pole kapusty – Kapusta to jedna z głównych upraw spożywczych. Ta przedstawicielka warzyw to roślina późno roczna. Sadzi się ją we wrześniu, a zbiera w grudniu.
Pole prosa – Proso to jedna z trzech ważnych upraw zbożowych w starożytnych Chinach. Badania archeologiczne dowiodły, że było to pierwsze zboże, którego uprawa była szeroko rozpowszechniona. Proso sadzi się w lipcu, a zbiera w listopadzie.
« zobacz więcej »
artykuł gry Cesarz: Narodziny Państwa Środka opublikowano 01.06.2009
autor: KajSztof | ocena: 5.0 | wyświetlenia: 36268 | komentarze: 0
Lista kodów
Oto kody do Cesarz: Narodziny Państwa Środka. Aby ich użyć naciśnij [crtl] + [alt] + [c], wtedy pojawi się okienko, do którego możesz wpisać poniższe kody. (Przy wpisywaniu ważne są duże litery!) Po wpisaniu wystarczy nacisnąć [enter].
Shutime - 5000 monet trafia do skarbca
Gimme Goods - darmowe surowce trafiają do magazynów
IgnoreDesire - domy zostają rozbudowane nawet bez zaspokajania potrzeb ich mieszkańców
I win again - zwycięstwo w misji
Uncle Sam - Poborcy podatkowi zamieniają się na Wujka Sama (tego z wytwórni Warner Bros)
« zobacz więcej »
artykuł gry Cesarz: Narodziny Państwa Środka opublikowano 01.06.2009
autor: KajSztof | ocena: 5.0 | wyświetlenia: 10114 | komentarze: 1
Fengshui
Aby zachować harmonię, musisz budować odpowiednie budynki w odpowiednich miejscach. Prawie każdemu budynkowi przypada pewien żywioł, aby równowaga była nienaganna należy zastosować te oto metody:
Drzewo
+ pustynie
+ trawy
+ drzewa

- skały
- zbocza
- rudy
Ogień
+ drzewa
+ skały
+ pustynie
+ zbocza
- trawy
- rudy
Ziemia
+ rudy
+ skały
+ zbocza
+ pustynie
- trawy
- drzewa
Metal
+ rudy
« zobacz więcej »
Strony: 1
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem